неділю, 13 листопада 2011 р.

Славлення Перуна (зі скрині Учителя)

Тут я згадаю лише про частину цього славлення.
Вона полягає у тому, що всі чоловіки, ходять колом один за одним довкола дерева чи образа Перуна. Коли один з них опиняється на місці перед лицем Бога - коло зупиняється. Той, на кого дивиться Перун - вклоняється Йому, промовляє власне коротке славлення, отримує силу від Бога і подумки скеровує її до м’язів тіла. Відчувши притік отриманого дару -  він прославляє з цього місця Перуна виконанням силових вправ: наприклад, підтягуванням на турнику чи гілці дерева (коли навпроти образу це присутнє), відтисканням від землі і т.п. - за наростаючою. Тобто, у першому колі, кожен підтягується один раз. Поки коло рухається та інші чоловіки виконують це ж славлення - він має час на відновлення сили. У другому колі підтягується уже два рази, у третьому - три і так далі. Хто не зміг збільшити кількість виконань силової вправи на один раз у наступному колі - вибуває. Завершує славлення Улюбленець Перуна.
У наш час ним частіше буває не волхв і не обрядодій, а наші юнаки - майбутнє Перунової раті! Хоч трапляється і таке диво, що й волхв стає Улюбленцем Перуна, не зважаючи на свій вік! ;) Хто стояв у такому колі - добре знає, як бути не гідним славного Діда! І його "завтра" уже не буде подібним на ганебне "сьогодні"! ;)
Образ Перуна, якому вклоняються, може бути як матеріальним, так і абстрактним. Усе залежить від місця виконання. Рідко який сучасний образ має все необхідне для виконання цього славлення. Тому при славленнях підтягуванням на перекладині - вклоняються Йому в образі абстрактному, наприклад, як Вогню Боротьби, що горить у нашому серці. Але бажано належним чином вибудовувати матеріальні святилища Перуна.
Тло виконання залежить від кількості людей. Коли їх декілька чи більше - обряд може супроводитися барабанним боєм, піснями, ритуальними танцями тощо. Коли ж нема нікого - волхв сам виконує славлення Бога! Перун має бути пошанований волхвом обов’язково!

Немає коментарів:

Дописати коментар