середу, 16 листопада 2011 р.

Про Майстра (з листування)

Учень спитав у Майстра: "НА СКІЛЬКИ ПЛАНІВ ДІЛИТЬСЯ БУТТЯ???..." "БУТТЯ НЕ ДІЛИТЬСЯ, - сказав Майстер, - ЙОГО ДІЛЯТЬ ТАКІ ІДІОТИ, ЯК ТИ"...
Обговорення:
Волхв:
Щось подібне на те, що у "Майстра" проблеми з власною значимістю? ;)
Дівчина:
У цього Майстра ВСЕ В ПОРЯДКУ... Я могла би сказати, ще дещо ....але краще ЗМОВЧУ!!!...
Волхв:
За загальноприйнятою класифікацією ВРОДЖЕНА НЕДОУМКУВАТІСТЬ має три ступені. Легке порушення розумових здібностей - у ДЕБІЛІВ. Середнє - в ІМБЕЦИЛІВ. Найгірші справи з цим - в ІДІОТІВ.
Коли ВАМ хтось каже, що ВИ - ІДІОТКА (до речі, що відчуваєте?), він говорить не стільки про вас, як про проблеми з власною значимістю. Не згідні? )))
Навіть кущ стає деревом та тлі трави! ;) Велетенським деревом! ;)
Ну і питання Любові, звичайно... )
У наведеному нижче письмі термін "самозречення" зачіпає саме ту частину вислову "вашого Майстра", на яку я звернув увагу у своїх дописах:
“Істинний майстер - лише той, хто може миттєво спуститися на рівень свого учня, перенести свою душу в душу учня, бачити його очима, чути його вухами, розуміти його розумом. Тільки такий майстер може воістину навчити. А ВСІ ТІ МАЙСТРИ, ЯКІ ЗАПЕРЕЧУЮТЬ, ЗНИЩУЮТЬ, РУЙНУЮТЬ, ЯКИХ ТАК БАГАТО У СВІТІ, НІКОЛИ НЕ ЗРОБЛЯТЬ НІЧОГО ДОБРОГО. У спілкуванні з моїм Майстром я дізнався, що людина може бути досконалою навіть залишаючись у плоті. ЙОГО УСТА НІКОЛИ НІКОГО НЕ ПРОКЛИНАЛИ, НАВІТЬ НІКОГО НЕ ЗАСУДЖУВАЛИ. ЙОГО ОЧАМ БУЛО НЕМОЖЛИВО БАЧИТИ ЗЛО, ЙОГО РОЗУМ ВТРАТИВ ЗДАТНІСТЬ МИСЛИТИ ЗЛЕ. ВІН БАЧИВ САМЕ ЛИШЕ ДОБРО. Ця безмежна чистота, ЦЕ безмежне САМОЗРЕЧЕННЯ і є ТАЄМНИЦЕЮ духовності.
"Ні за допомогою багатства, ні за допомогою потомства, але лише самим самозреченням досягається безсмертя", - кажуть Веди.
"Продай усе, що маєш, роздай гроші жебракам і йди за Мною", - каже Христос.
Так говорили всі великі святі і пророки, і вони ВТІЛЮВАЛИ ці слова в життя. Справді, чи можна досягти великої духовності без такого самозречення? Самозречення - це основа будь-якої релігійної думки, де б вона не виникала, і ви завжди побачите, що коли ідея самозречення слабшає, то ЧУТТЄВІСТЬ вторгається в сферу релігії і в тій же мірі зменшується духовність”.
(Свамі Вівекананда, “Мій Майстер”).
Це ще один погляд збоку, який говорить вже і про МОЮ НЕДОСКОНАЛІСТЬ: я ж таки помітив "зло" вислову "вашого Майстра"! ;)

А до чого то я все стільки писав? )) А, згадав))): хоч воно, насправді, і НЕ ТАК все просто - НЕ шукайте опори В КОМУСЬ, люба дівчино! ) Ні в Майстрові, ні в мені її НЕМАЄ!!! Вона - У ВАС! )
Дівчина:
Дякую за турботу... все правильно!... але я не довіряю СЛОВАМ!!!... Тому, мій Загадковий Майстре Мандрівний Волхве, поки Вас не ПОБАЧУ і не ПЕРЕКОНАЮСЬ, що Ваше життя Є Тим, про що Ви тут так КРАСИВО сказали... я свого Бачення і Сприйняття Світу не зможу поміняти... бо це мене не переконало!...
Волхв:
Мені приємно, дівчино, що ви хочете зустрітися з Мандрівним Волхвом як зі своїм Майстром. Дуже приємно! ) Пам’ятаєте:
"Упізнати Волхва ви зможете й заглянувши до свого дзеркальця. Після того, як прочуєте в глибинах душі своєї Себе як внучку Дажбожу. І чим сильнішим буде цей зв'язок ваш - тим більшою Силою будуть наділені ваші слова й учинки...
Хай щастить!" )
То ж до зустрічі, дівчино, з Мандрівним Волхвом! ;) Бо зустріти Себе як Волхва, пізнати Себе як Майстра закликали всі духовні Вчителі Світу! )
Дівчина:
ВИ НЕ ВІДКУПИТЕСЬ ОДНИМИ СЛОВАМИ!!!... Я ЗНАЮ - ХТО ВИ!!!... АЛЕ ЩЕ НЕ ЗНАЮ ХТО Я!!!... МОЖЛИВО , ЩЕ ПОБАЧИМОСЬ...
Волхв:
Це чудово, що ви вже знаєте Мандрівного Волхва, який крізь стіну тисячоліть прийшов і до вас і повернув вам ваше родове ім’я... Тепер залишилося лише прийняти Його як себе. І тоді, знаючи Себе Справжню, ви відчуєте, що Ви - на Вершині, що вам уже не потрібно НІКУДИ і НІ ЗА КИМ бігти... )
Слава рідним Богам! ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар