вівторок, 28 лютого 2017 р.

Орій: 2. Всюдисуще і стосунки з Ним.

Орій приходить у цей світ для того, щоб бути щасливим у цій своїй поставі!
Він – господар даної йому Богами землі, яка перейшла у спадок від його Предків.
Орій приходить у цей світ з Богами! Він перебуває у постійному Єднанні з Ними.
Орій має за Богів Землю та Сонце. Але Вони – більші, ніж окремі Земля та Сонце.
Орій бачить Богів у своїх батьках та у своєму роді. Але Вони – більші, ніж щойно згадане.
Бо́га в орія – його дружина та солодкий стогін Її знемоги. Але Та, Яка Вічна, Всепроникна й Усюдисуща, знову ж, не лише в Коханій та Її звабах.
Всюдисуще проявляє Себе і в запеклому бою з ворогами, і в п’янких запахах свіжозораної землі, її трав, квітів, у дзюрчанні струмків та щебеті птахів. На те Воно й Усюдисуще, щоб дивитися Своїми Очима з усього, на що впаде погляд орія чи чого торкнеться його рука або думка. Всюдисуще у його серці!
Орій прийшов у цей світ не для того, щоб, відчувати себе відділеним від Богів і роками нерухомо стояти на одній нозі із закинутою другою за шию у намаганні таким подвижництвом умилостивити Те-Що-Перебуває-В-Ньому-Й-Довкола-Нього! Орій насолоджується Життям, упивається Всюдисущим!
Але, як казав мій дід, у Дня свої правила, а в Ночі свої.Щоб поєднатися ще й з Непроявленим – Учителями вказані стежки, які ведуть у Те. Їх багато. Одна з них вказує на життєву пору, коли можна це робити, і вимагає наявності чотирьох досконалестей у мандрівного.
Перша з них – здатність відрізняти Вічне від невічного.
Друга – однаковість у душі як до “золота”, так і до “каменя”, до друга й недруга, до приємного й неприємного, до “Дня” і до “Ночі”... тобто до будь-яких пар протилежностей.
Третя – шість чеснот: постійний спокій душі у спогляданні Щонайвищої Мети; оволодіння всіма силами сприйняття й дії; стійкість у вивищенні над Минущим; відсутність відрази до чого б то не було й співчуття до себе; правдива довіра до Всього-Що-Є-Вчителем; правильне споглядання.
Четверта – несамовите прагнення пізнання!..
Але на все свій час!
Говорити про Богів – це на коні їхати й коня шукати! Яка потреба у воді з колодязя тому, хто впивається Водою Великою?

(Початок: "Орій: 1. Основи")

Немає коментарів:

Дописати коментар