середу, 5 січня 2011 р.

Тим, хто прагне відродити наші прадавні віру та культуру


Дорогі побратими!
Маю таку "ваду": уникаю спілкування мовою, яка винищувала нашу прадавню слов’янську віру та культуру і яка під це ж була й створена. Маю на увазі мову Кирила і Мифодія (вона ж - церковнослов’янська, вона ж - російська, москвинська чи, правильніше, християно-слов’янська).
Тому носії цієї мови самою своєю мовою свідчать про свою далекість від ідеалів, які вони проголошують (відродження нашої прадавньої слов’янської віри та культури). Це у кращому випадку.
З огляду на це (у колі питань відродження світогляду предківчитання їхніх праць, дописів, спілкування з ними виглядають, як спілкування зі злодієм про питання моралі та духовності. В усьому іншому я сприймаю їх відповідно до їхніх людських проявів.
Затято російськомовним не варто заглядати до статті Ю. Коновченка "Так чей же язык русский?" Все одно, як підказує мені досвід, бажання "почути" написане у затятості мало би не бути. То ж не варто гаяти часу!
Різдва Світла! Всім.

З любов’ю,
            Мандрівний Волхв.

3 коментарі:

  1. Я нарешті(!!!) знайшов близький мені (чи краще рідний) сайт. Вже просто верне від штучності-демократичності-люлюдяності. Скоро ці нещасні від двомовностей, безкультур"я і хаосу перетворяться на плазунів- ВПЕРЙОД ТАВАРІСЧІ, ваше світле майбутнє у мавзолеї Ілліча, а також знайдете ви спокій у церкві-там всі ЩАСЛИВІ!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановний Мандрівний Волхв! Нівякому разі я не хочу тебе образити ще раз придивися до цього сполучення; Маю таку "ваду": уникаю спілкування мовою, яка винищувала нашу прадавню слов’янську віру та культуру і яка під це ж була й створена. Маю на увазі мову Кирила і Мифодія (вона ж - церковнослов’янська, вона ж - російська). Кров добру, не чорну. Довелось запить З московської чаші московську отруту! В мене заувага до вона ж-російська? В багатьох таке розуміння шо російське і москальське це одне і те. Тоді повернимося до часів Київської Русі Київ Новгород Великий Росов Великий і т.д. потім була штучно створена Москва яка винищувала нашу прадавню слов’янську віру та культуру і сторювала на подобу собі нові города. Тому що християнство не приживалось в давніх словянських городах і селах. Омоскалені і ми Але в нас залишилась генетика Славянська як і в Великому Новгороді Тож москальське і російське на мою думку це дві різні речі. Що до всього то дуже добре. Якщо в тебе буде до цього коментар або зауваги будь ласка. З повагою Свантібор.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Свантіборе, за допис!)
    Для позначення предметів свого оприлюднення я використовую нав’язані світові назви.
    А ґени мають взяти своє! ;) Повертаймося до мови, яку передавали нам наші матері. Саме наступницею цієї мови я і пишу зараз. Мені важливо, щоб ця прадавня мова і далі буяла, як і тисячоліття тому. А її назва на цьому тлі для мене має вже вторинне значення )

    ВідповістиВидалити