пʼятницю, 5 квітня 2013 р.

Розмова з русинкою про сучасність і світогляд Предків

Дякую, Зоряно, за відгук! :)
Приємно, що знайшли щось потрібне на сайті :)
Щодо ваших запитань... 
  • Чи я - український рідновір? 
Бачте, я не належу до жодної з сучасних рідновірських громад. Та й позначати свій зв’язок з Предками й Богами перед кимось іще - мені виглядає дивним. У цьому розумінні я не є українським рідновіром. Просто, живу за світоглядом далеких Предків, спілкуюся, як і вони, з волинськими "лісами" (тим, що в "них" збереглося ще з прадавніх часів)... З цього черпаю свої сили й уміння... :)
  • Яке моє ставлення до поділу суспільства на варни?
Наш рід, незалежно від мого ставлення, має поділ на кола. Правда, багато чого перемішалося. Той поділ - у душах людей... І легко можна розпізнати його прояви й у поведінці. Було би бажання звернути увагу на дрібниці та простежити окремі зв’язки! ;)
А от щодо якого б то не було верховоди, який би людей ділив на кола за власними баченнями, я проти. Бо, переважно, в цьому зацікавлені ті, хто має щось і за пазухою!.. :)
  • Щодо відродження віри Предків...
Тут є багато чого писати. Коли узагальнити - за чисельністю, доступом до інформаційного простору тощо переможуть організовані під єрархію структури, які на предківському світогляді робитимуть гроші...
Але це мене не засмучує. Бо будуть і одиниці тих, які розпорошені, але з’єднані потребами особистісного духовного і фізичного росту. Саме вони зберігатимуть та передаватимуть в наступні покоління Звичаї...
Це широке питання, важливе питання, яке на часі і для кожного... Про нього, коли не проти, поговоримо окремо? Або іншим разом? :)

(Взято з листування на сайті "Мандрівний Волхв")

Немає коментарів:

Дописати коментар